Krizové řízení není jen řízení v dobách nejhorších. Je to kontinuální proces nastavování vnitřních činností firmy s cílem eliminovat příípadná rizika, které jsou evidentní (např. zastupitelnost zaměstnanců). V dobách nejhorších lze sice řídit procesy, služby, výrobu, projekty a kvalitu tak, aby bylo toto období překlenuto s co nejmenšími ztrátami a zlepšil se výhled pro business plán, ale to není cíl. Cílem je naučit zaměstnance, jak se vypořádat s nastalou situací tak, aby byl dopad na firmu co nejmenší. Zlaté české přísloví říká "všechno zlé je pro něco dobré" a to se mi vždy potvrdilo. Když Vám odchází velmi dobrý zaměstnanec, není to důvod k panice. Je to dobrá příležitost jak pomocí nového zaměstnance dělat věci jinak. V mnoha případech i lépe. Hodně procesů ve firmách funguje velmi dobře a není důvod je měnit.
Co se mnou získáte?
Zaujaly Vás informace na této stránce? Napište mi, ozvu se Vám.